Prodeje letenek mírně rostou. Tahounem jsou nové prodeje do USA.

18/11/2021

Společnost ASIANA, která provozuje cestovní portál Letuška.cz, zaznamenává v podzimních měsících mírný růst prodeje letenek. „Od začátku listopadu dochází k oživení poptávky po letenkách, a to zejména v korporátní sféře. Řadu neodkladných aktivit nelze přenést do výhradně digitálního prostoru a zájem o cestování letadly tak stoupá. Měsíce odkládané cesty do Spojených států se nyní mohou uskutečnit,“ říká Josef Trejbal, ředitel letenkového portálu Letuška.cz.

Spojené státy americké se po dlouhých 18 měsících, kdy cestu znemožňovaly opatření americké vlády, konečně otevřely. „Nejžádanějšími destinacemi jsou nyní New York, Chicago a Miami,“ dodává Trejbal.  


Za zájmem o letecké cesty stojí také výhodná letecká spojení do tradičních exotických destinací, kam Češi rádi na podzim cestují – Dubaj, Maledivy, Kolombo a další. Navíc díky mapa.letuška.cz a její nové modifikaci, jak vyhledávat i v kategorii byznys, objemy letenek zajímavě rostou.


Nejoblíbenější destinace podzimu 2021:

Evropa: Paříž, Helsinky, Frankfurt nad Mohanem

Asie: Dubaj, Male, Kolombo

Severní Amerika: Cancún, New York, Chicago

Jižní Amerika: Buenos Aires, Santiago, Bogota

Afrika: Hurghada, Mauritius, Johannesburg


Zajímavosti:

Zákazníci nakupují letenky v průměru 18 dní před odletem.

V listopadu byly prodány letenky do celkem 278 destinací celého světa.

Stále oblíbenější je cestování v byznys a první třídě, tzv. vyšší cestovní třídy, které tvoří již 7 %  prodaných letenek.

Nejdražší letenka stála 240 tisíc korun a jednalo se o cestu v první třídě na Maledivy.



O společnosti ASIANA a portálu Letuška.cz

Společnost ASIANA byla založena v roce 1993. Její portál Letuška.cz byl spuštěn v roce 2001 jako první on-line prodejce letenek v České republice a střední a východní Evropě. Letuška.cz se stala prvním úspěšným startupem ve svém oboru v ČR a naučila Čechy nakupovat letenky přes internet. ASIANA patří rovněž mezi nejvýznamnější poskytovatele cestovních služeb pro korporátní klienty. Divize ASIANA MICE se věnuje organizaci eventů, konferencí, teambuildingových aktivit pro tuzemské firmy, nadnárodní korporace i zahraniční subjekty. Jazykové pobyty a studium v zahraničí ASIANA nabízí prostřednictvím portálu Study.cz.


Nové projekty vzniklé v době pandemie:

HRshop.cz – unikátní nástroj pro optimalizaci nákupu vzdělávacích služeb, eventů, teambuildingů a mnoho dalšího.

MedBooker.com – specializovaná platforma pro zajištění prémiové lékařské péče.

Rodinná firma ASIANA zahájila svou činnost v roce 1993 a jako první cestovní kancelář v ČR začala nabízet letenky on-line a stala se lídrem v oboru

Postupem času a vývojem trhu rozšířila své působení i do oblasti administrativní správy a služeb organizačně hospodářské povahy.

Za dobu své působnosti získala řadu ocenění. Jsou trvalým závazkem vůči klientům i spolupracovníkům.

Máte nějaký dotaz či nabídku spolupráce?

Napište nám zprávu

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.